poniedziałek, 26 września 2016

O mnie

Mam na imię Michał, mam już za sobą 17 wiosen. Od prawie 4 lat mieszkam w małej wsi na Podkarpaciu. Chodzę do drugiej klasy technikum ekonomicznego. 

Mam 175 cm wzrostu, długie brązowe włosy i niebieskie oczy. Jestem nieco szczupły, ale dobrze zbudowany jeśli chodzi o mięśnie, więc myślę, że nie wyglądam aż tak źle... Zawsze mogłoby być jednak lepiej :D

Jestem osobą miłą, szczerą, współczującą, troskliwą, wesołą, zabawną i energiczną. Zawsze gdy mam dobry humor, staram się przekazać go innym, zwłaszcza bliskim. Czuję się świetnie gdy najbliższe mi osoby są szczęśliwe, zwłaszcza gdy to moja zasługa. Moi bliscy są dla mnie najważniejsi, ich szczęście jest moim szczęściem.

Zalety już są, teraz pora na wady :')
Moimi największymi wadami są zazdrość, zbyt duża samokrytyka i lenistwo.

Nie toleruje ludzi fałszywych, wywyższających się, złośliwych, nietolerancyjnych, palących oraz wrednych.


Moją pasją jest muzyka, uwielbiam zarówno ciężką jak i lekką. Zaczynając od death metalu, kończąc na muzyce folkowej. Pierwsza pomaga mi rozładować emocje, zaś druga pomaga mi się uspokoić. Od 5 lat gram na gitarze (w tym 2 klasycznej, 4 akustycznej i 2 elektrycznej), razem z przyjacielem od niedawna mamy w głowie wizje zespołu. Za nami już kilka prób oraz jedna piosenka, także idziemy w dobrym kierunku.




Nie mam póki co żadnych planów na przyszłość, chcę zdać kwalifikacje, skończyć szkołę średnią, napisać maturę i znaleźć prace, która mi się spodoba. Nie planuje iść na studia, chyba, że moja przyszła praca będzie tego wymagać.

Jestem człowiekiem, który nie wie jeszcze czego chce od życia, wiem jednak jaki chce być...
CHCĘ BYĆ SZCZĘŚLIWY DO SAMEGO KOŃCA! ^^

1 komentarz: