poniedziałek, 2 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016!

Rok 2016 mogę uznać za dobry rok, pomimo dość licznych złych chwil był on póki co najlepszym w moim życiu.

Już na początku grudnia 2015 przyszły rok zapowaiadał się wspaniały, ponieważ właśnie wtedy zaczął się trwający do teraz związek z wspaniałą dziewczyną, która przez rok ukrywała się jako moja przyjaciółka. 

Zeszły rok zaczął się świetnym sylwestrem z najbliższymi przyjaciółmi i ukochaną, była to świetna noc i cudowny początek roku. 

A po nim niestety trzeba było wrócić do szkoły...
Podchodziłem do tego faktu bardzo pesymistycznie choć dobrze wspominam ten czas, mimo sporej ilości nauki bawiłem się z świetnie z przyjaciółmi z klasy. 






Razem jakoś przetrwaliśmy do wakacji dzięki codziennym żartom, śmiechom i rozmowom na przeróżne tematy (oczywiście większość z nich odbyła się na lekcjach :D )

Wakacje...
Chyba najlepsze dwa miesiące tego roku. 
Wiele koncertów, spotkań z przyjaciółmi, dni spędzonych z ukochaną. 
Wielkim finałem wakacji były 4 dni spędzone na Czad Festiwalu.
4 wspaniałe dni wśród świetnych ludzi, w cudownej atmosferze i przy akompaniamencie koncertów.
Z tym czasem wiąże się wiele śmiesznych sytuacji i cudownych chwil.







No i nadszedł wrzesień...
Zacząłem drugą klasę technikum, z początku myślałem, że będzie ciężko, ale szybko się okazało, że nie jest aż tak źle jak sobie wyobrażałem.
Wielkim plusem było dołączenie do mojej szkoły dwóch moich najlepszych przyjaciółek.

Lecz niestety razem z wrześniem powoli nadchodziła jesień.
Znienawidzona przeze mnie pora roku. Pomimo jej ciężkiego początku minęła dość szybko i całkiem znośnie.

Potem został już tylko grudzień.
Gdy tylko się zaczął cieszyłem się jak głupi, mimo, że zaczęła się zima.
Byłem szczęśliwy ponieważ na początku grudnia świętowałem pierwszą rocznice związku, to był zdecydowanie najlepszy dzień tego roku. 
Cały spędzony z najważniejszą osobą w moim życiu...








Zdecydowanie to najlepszy dzień tego roku, drugim takim dniem był w zasadzie ten sam, tylko rok wcześniej... <3







Został tylko sylwester, który spędziłem w tym samym kochanym towarzystwie jak zeszłego roku. Również minął świetnie ^^




 I tak w wielkim skrócie minął mi ten cudowny rok.
Mam nadzieję, że 2017 będzie równie wspaniały.

Przy okazji życzę Wam by ten rok również dla Was był najlepszym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz